30 ani
Feminin
Chișinău
15 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".
Despre mine
Office manager cu experiență în gestionarea proceselor administrative și organizarea echipei. Pot organiza cu succes activități de team-building, gestiona documentatia din cadrul companiei, inclusiv cea legata de angajare personalului. Am contribuit la o comunicare internă eficientă in cadrul companiilor unde am activat. Caut să-mi valorific abilitățile organizatorice și interpersonale într-un mediu dinamic, cu accent pe optimizarea proceselor și crearea unui climat de lucru productiv. Sunt deschisa pentru noi oportunitati interesante!
Vezi mai multTOP Competențe
Experiența profesională
Iunie 2023 - Decembrie 2024
1 an 6 luni
Asitent Executiv
Aroundwire
Chișinău
- Organizarea și coordonarea activităților de teambuilding care se desfasurau lunar in cadrul companiei.
- Asigurarea biroului cu birotica si produse de uz gospodaresc.
- Gestionarea documentației legate de angajatii echipei si anume procesarea cererilor de concediu, demisie, angajare, crearea contractelor de munca și menținerea unei evidențe clare a acestora. Lucram direct cu administratorul, juristul, contabila, am reusit sa invat multe momente importante ce tin de mentinerea corecta a documentatiei companiei.
- Crearea de texte și materiale pentru ocazii speciale, cum ar fi felicitările pentru zilele de naștere ale colegilor sau ale superiorilor.
- Pregătirea și organizarea tuturor evenimentelor festive din cadrul companiei.
- Comunicarea cu echipa și managerii pentru a rezolva rapid diverse cerințe sau probleme.
- Oferirea de ideii și implementarea acestora pentru îmbunătățirea mediului de lucru al angajatilor din cadrul companiei (am schimbat compania care ne presta servicii de lunch astfel ca la prinz sa doreasca sa se alimenteze toti angajatii, am venit cu ideii noi de felicitare a colegilor cu zilele de nastere, ideii noi de welcome pentru angajatii noi, metode noi de motivare a angajatilor non-profit, etc. ).
Iulie 2020 - Iunie 2023
3 ani
Asistent Executiv
Agrostoc
Chișinău
- Intimpinarea oaspetilor
- Receptionarea corespondentei si distribuirea acesteia
- Lucru cu apelurile de intrare si iesire
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentelor
- Asigurarea biroului cu birotica si produse de uz gospodaresc, cit si intretinerea biroului, chizitionarea de mobilier nou, asigurarea procesului de reparatie
- Implicarea la maxim in organizarea evenimentelor din cadrul companiei (Adunarea generala, zile de cimp, sedintele consiliului administrativ, sedinte regionale, team buildinguri, evenimentele festive din cadrul companiei: corporativele, ziua companiei, etc)
- Coordonarea procesului de lucru cu compania IT si compania de telefonie mobila care asigura compania
- Crearea ordinelor de activitate interna
- Lucru cu contractele, anexele, crearea si mentinirea registrelor
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele întreprinderii
- Indeplinirea altor sarcini stabilite de conducător/manager si sefi de departamente
- Prima si cea mai responsabila persoana in solutionarea tuturor problemelor aparute in birou
- Alte activitati de secretariat
Ianuarie 2019 - Martie 2020
1 an 2 luni
Manager Receptie
Thomas Albert Hotel
Chișinău
(Chisinau), Turism, ospitalitate
- Intimpinarea oaspetilor.
- Confirmarea și actualizarea rezervărilor în sistemul hotelier.
- Solutionarea tuturor problemelor aparute pe parcursul sederii oaspetilor
- Oferirea de recomandări despre atracții locale, restaurante sau mijloace de transport.
- Completarea rapoartelor si distribuirea acestora pe departamente.
- Monitorizarea si verificarea indeplinirii calitative a lucrului departamenteor: housekeeping, alimentatie, securitate, tehnic.
- Verificare activitatii receptionerilor din tura de noapte.
- Alte activitati legate de domeniul hotelier.
Ianuarie 2016 - Ianuarie 2019
3 ani 1 lună
Recepționist
City Park SRL
Chișinău
- Întâmpinarea oaspeților la sosire.
- Efectuarea procedurilor de check-in: completarea formularului de înregistrare, oferirea cardurilor de acces la camere.
- Gestionarea procesului de check-out: facturare, încasarea plăților și închiderea contului camerei.
- Preluarea rezervărilor telefonice, prin e-mail sau platforme online.
- Confirmarea și actualizarea rezervărilor în sistemul hotelier.
- Oferirea informațiilor despre tarife, tipuri de camere și servicii disponibile.
- Oferirea de recomandări despre atracții locale, restaurante sau mijloace de transport.
- Ascultarea nemulțumirilor oaspeților și găsirea soluțiilor adecvate.
- Colaborarea cu alte departamente (curățenie, întreținere) pentru a rezolva rapid problemele.
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Comunicare
Engleză Elementar
Domeniile dorite
Studii: Superioare
Absolvit în: 2018
ASEM
Facultatea: Business si administare
Specialitatea: Business si administare
Absolvit în: 2014
Colegiul National de Comert
Facultatea: Turism si servicii hoteliere
Specialitatea: Servicii hoteliere
Absolvit în: 2010
Scoala medie din satul Tigheci
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2024
Cursuri de limba engleza
Organizator: Frendly English School
Absolvit în: 2022
Certificat of training for Sellification practioner
Organizator: Sellification.org
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Remote
Programul de muncă
Full-time
Fără program
Part-time
Flexibil
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе резюме".