Specialist back office - bancar, Moldova, (Cedacri International)
Cedacri International
№14782419, 31 октября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Принимаем и людей с инвалидностью
Despre noi:
Cedacri International face parte din ION Group, un grup cu peste 13.000 de angajați, peste 60 de birouri globale și peste 4.800 de clienți din întreaga lume.
Rolul dvs: Atribuțiile și responsabilitățile dvs.
Analiza documentației bancare, introducerea de date, transferuri bancare și verificarea documentației.
Gestionarea problemelor administrative, a transferurilor de valori mobiliare și a decontărilor.
Culegerea și prelucrarea datelor.
Alte îndatoriri:
S-ar putea să vă cerem să îndepliniți alte sarcini și îndatoriri pe măsură ce rolul dumneavoastră se extinde.
Competențele, experiența și calificările dumneavoastră necesare
Studenți în ultimul an de colegiu, universitate, facultate de economie, finanțe sau licență în economie și finanțe.
Lucrul în echipă, pentru a atinge obiectivele organizaționale și pasionați de construirea unei culturi inovatoare.
Cunoașterea limbii italiene reprezintă un avantaj suplimentar.
Cunoștințe excelente de Microsoft Office.
Ce oferim:
O perioadă de instruire plătită de 3 luni.
Dezvoltare profesională și experiență.
Lecții de limba italiană, învățare continuă, oportunități de creștere profesională.
Contract de muncă cu pachet social complet.
Locație: Localizare:
Chișinău, Republica Moldova
Note importante:
În conformitate cu Legea Republicii Moldova privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități (nr. 60 din 30.03.2012), vă rugăm să rețineți că candidații din lista persoanelor cu dizabilități vor avea prioritate. E-mail:
hr-cedint@iongroup.com
Cedacri International face parte din ION Group, un grup cu peste 13.000 de angajați, peste 60 de birouri globale și peste 4.800 de clienți din întreaga lume.
Rolul dvs: Atribuțiile și responsabilitățile dvs.
Analiza documentației bancare, introducerea de date, transferuri bancare și verificarea documentației.
Gestionarea problemelor administrative, a transferurilor de valori mobiliare și a decontărilor.
Culegerea și prelucrarea datelor.
Alte îndatoriri:
S-ar putea să vă cerem să îndepliniți alte sarcini și îndatoriri pe măsură ce rolul dumneavoastră se extinde.
Competențele, experiența și calificările dumneavoastră necesare
Studenți în ultimul an de colegiu, universitate, facultate de economie, finanțe sau licență în economie și finanțe.
Lucrul în echipă, pentru a atinge obiectivele organizaționale și pasionați de construirea unei culturi inovatoare.
Cunoașterea limbii italiene reprezintă un avantaj suplimentar.
Cunoștințe excelente de Microsoft Office.
Ce oferim:
O perioadă de instruire plătită de 3 luni.
Dezvoltare profesională și experiență.
Lecții de limba italiană, învățare continuă, oportunități de creștere profesională.
Contract de muncă cu pachet social complet.
Locație: Localizare:
Chișinău, Republica Moldova
Note importante:
În conformitate cu Legea Republicii Moldova privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilități (nr. 60 din 30.03.2012), vă rugăm să rețineți că candidații din lista persoanelor cu dizabilități vor avea prioritate. E-mail:
hr-cedint@iongroup.com
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳