Consultant in analiza si planificare afaceri
Proconsulting SRL
№12217612, 7 октября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 12 000 До 16 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Descriere atribuții ale funcției /responsabilități:
- Consultanță în finanțarea IMM-lor ;
- Consultanță privind analiza și planificarea afacerii;
- Analiza financiară a IMM-lor;
- Elaborarea planurilor de afaceri;
- Elaborarea modelului financiar proiecte de investiții, studii de fezabilitate;
- Analiza și optimizarea proiectelor de investiții pentru IMM-ri;
- Elaborarea cererilor/dosarelor de finanțare ODA, AIPA, Linii de Creditare;
Calificări și experiențe necesare ocupării funcției:
- Studii superioare sau medii de specialitate: economice sau contabile;
- Experiență de lucru în domeniul consultanței financiare, domeniu de creditare, proiectelor internaționale minim 2 ani.
- Cunoștințe de a efectua analiza financiară a întreprinderii, elaborarea/analiza planului de afaceri, creditarea afacerilor;
- Cunoașterea planificării financiare în Excel;
Abilități:
- Comunicare eficientă;
- Lucru în echipă și individual;
- Planificare și organizare eficientă a timpului de muncă;
Atitudini/conduite:
- Responsabilitate, onestitate, corectitudine, loialitate, meticulozitate, atenție, acuratețe și punctualitate;
Cunoștințe lingvistice:
- Română și rusă; cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Alte cunoștințe/cerințe:
- Cunoașterea legislației fiscale și a SNC;
- Abilități de operare PC ( Internet banking, Microsoft Office (Word, Excel).
Oferim:
- salariu motivant ;
- birou confortabil;
- angajare oficială și concedii în conformitate cu prevederile Codului Muncii al RM.
- Consultanță în finanțarea IMM-lor ;
- Consultanță privind analiza și planificarea afacerii;
- Analiza financiară a IMM-lor;
- Elaborarea planurilor de afaceri;
- Elaborarea modelului financiar proiecte de investiții, studii de fezabilitate;
- Analiza și optimizarea proiectelor de investiții pentru IMM-ri;
- Elaborarea cererilor/dosarelor de finanțare ODA, AIPA, Linii de Creditare;
Calificări și experiențe necesare ocupării funcției:
- Studii superioare sau medii de specialitate: economice sau contabile;
- Experiență de lucru în domeniul consultanței financiare, domeniu de creditare, proiectelor internaționale minim 2 ani.
- Cunoștințe de a efectua analiza financiară a întreprinderii, elaborarea/analiza planului de afaceri, creditarea afacerilor;
- Cunoașterea planificării financiare în Excel;
Abilități:
- Comunicare eficientă;
- Lucru în echipă și individual;
- Planificare și organizare eficientă a timpului de muncă;
Atitudini/conduite:
- Responsabilitate, onestitate, corectitudine, loialitate, meticulozitate, atenție, acuratețe și punctualitate;
Cunoștințe lingvistice:
- Română și rusă; cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Alte cunoștințe/cerințe:
- Cunoașterea legislației fiscale și a SNC;
- Abilități de operare PC ( Internet banking, Microsoft Office (Word, Excel).
Oferim:
- salariu motivant ;
- birou confortabil;
- angajare oficială și concedii în conformitate cu prevederile Codului Muncii al RM.
Телефон:
Контактное лицо:
Anatolie Palade
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳