Asistent de manager
SoraMed
25 апреля 2025
Кишинев, Ботаника
От 1 года
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Soramed este o companie dinamică și inovatoare, specializată în furnizarea de servicii medicale la domiciliu pentru întreaga populație a Moldovei. Misiunea noastră este să asigurăm accesibilitatea serviciilor medicale pentru toți cei care au nevoie, indiferent de locație.
Suntem în căutarea unui Asistent de manager responsabil, organizat , orientat spre rezultate, care să ajute la gestionarea și implementarea cu succes a activităților proiectului.
Responsabilități:
-Coordonarea comunicării interne și externe în numele managerului.
-Gestionarea bazei de date, arhivarea documentelor și actualizarea informațiilor.
-Asigurarea suportului logistic și administrativ pentru diverse activități ale companiei.
-Menținerea relației cu partenerii sau clienții în lipsa managerului.
Cerințe
-Studii superioare finalizate (preferabil în domeniul economic, administrativ sau comunicare).
-Experiență anterioară într-un rol similar (de preferat).
-Excelente abilități de organizare și gestionare a timpului.
-Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
-Inițiativă, proactivitate și atitudine orientată spre soluții.
-Capacitate de a lucra cu informații confidențiale.
-Cunoștințe solide de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Oferim:
-Pachet salarial motivant corespunzător performanței individuale.
-Angajare oficială cu pachet social inclus.
-Mediu de lucru profesionist și dinamic.
-Posibilitatea de a colabora cu o echipă de profesioniști și de a acumula experiență.
-Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul misiunii noastre de a aduce îngrijire medicală de calitate în casele oamenilor!
Cum să aplici?
Trimite CV-ul tău la adresa de emaiд (vă rugăm să indicaţi poziţia pentru care aplicaţi).
Suntem în căutarea unui Asistent de manager responsabil, organizat , orientat spre rezultate, care să ajute la gestionarea și implementarea cu succes a activităților proiectului.
Responsabilități:
-Coordonarea comunicării interne și externe în numele managerului.
-Gestionarea bazei de date, arhivarea documentelor și actualizarea informațiilor.
-Asigurarea suportului logistic și administrativ pentru diverse activități ale companiei.
-Menținerea relației cu partenerii sau clienții în lipsa managerului.
Cerințe
-Studii superioare finalizate (preferabil în domeniul economic, administrativ sau comunicare).
-Experiență anterioară într-un rol similar (de preferat).
-Excelente abilități de organizare și gestionare a timpului.
-Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
-Inițiativă, proactivitate și atitudine orientată spre soluții.
-Capacitate de a lucra cu informații confidențiale.
-Cunoștințe solide de Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Oferim:
-Pachet salarial motivant corespunzător performanței individuale.
-Angajare oficială cu pachet social inclus.
-Mediu de lucru profesionist și dinamic.
-Posibilitatea de a colabora cu o echipă de profesioniști și de a acumula experiență.
-Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul misiunii noastre de a aduce îngrijire medicală de calitate în casele oamenilor!
Cum să aplici?
Trimite CV-ul tău la adresa de emaiд (vă rugăm să indicaţi poziţia pentru care aplicaţi).
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Русский Продвинутый
Адрес:
Кишинев, Ботаника
Дата актуализации:
25 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено