48 ani
Feminin
Cahul
8 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Punctualitate, responsabilitate, diligență, acuratețe, prietenie, abilități de comunicare.
Utilizator PC: pachet software MS Office (Word, Excel), Internet, E-mail, org. echipamente (imprimanta, copiator, scanner, fax).
Experiența profesională
Aprilie 2021 - Octombrie 2022
1 an 6 luni
Contabil-arhiv
"Kelly Services CIS LLC"
Moscova
- Prelucrarea documentatiei primare.
- Verificarea documentelor.
- Sortare, grupare, scanare
- Atașarea unui document în 1C
- Arhivare.
Aprilie 2019 - Decembrie 2021
2 ani 8 luni
Manager de birou
SRL „Stil”
- Executarea instructiunilor de la manager;
- Introducerea documentației primare în 1C;
- Formarea mapelor de documente primare (atât în format hârtie, cât și în format electronic: scanare, copiere, legare documente);
- Formarea actelor de reconciliere cu contrapartidele;
- Lucrari la colectarea documentelor de la contractori;
- Procesarea cererilor de la Serviciul Federal de Taxe;
- Asistență în efectuarea evidenței personalului;
- Asistenta in selectia personalului;
- Receptie, distribuire apeluri (mini-PBX);
- Recepția, înregistrarea documentației de intrare/ieșire;
- Trimiterea de scrisori prin Posta Rusă;
- intretinere completa a biroului;
- Pregătirea călătoriilor de afaceri pentru angajații companiei (rezervare bilete, rezervare hoteluri, colaborare cu o agenție);
- Planificarea si coordonarea activitatilor serviciilor de birou (curieri, personal tehnic);
Iunie 2017 - Decembrie 2017
6 luni
Manager de birou
SRL „TD Arkona”
Recepție, distribuire apeluri (mini-PBX);
- Recepția, înregistrarea documentației de intrare/ieșire;
- intretinere completa a biroului;
- Intocmirea unui buget pentru nevoile de business ale biroului;
- Mentinerea pontajelor in 1C: ZUP;
- Colaborare stransa cu departamentul HR;
- Caută candidați.
- Comunicare telefonică cu candidații.
- Programarea interviurilor.
- Planificarea si coordonarea activitatilor serviciilor de birou (curieri, soferi de livrare, personal tehnic);
- Efectuarea instructiunilor de la manager (rezervare bilete de avion, rezervare hoteluri);
- Depunerea cererilor de cheltuire a fondurilor în 1C;
- Asistenta in contabilitate, juridica. departament;
- Salutarea oaspeților (ceai, cafea)
Iunie 2013 - Iunie 2016
3 ani 1 lună
Manager de birou
SRL "Ligatorg"
- Receptie, distribuire apeluri (mini-PBX);
- Recepția, înregistrarea documentației de intrare/ieșire;
- intretinere completa a biroului;
- Intocmirea unui buget pentru nevoile de business ale biroului;
- Mentinerea pontajelor in 1C: ZUP;
- Colaborare stransa cu departamentul HR;
- Planificarea si coordonarea activitatilor serviciilor de birou (curieri, soferi de livrare, personal tehnic);
- Efectuarea instructiunilor de la manager (rezervare bilete de avion, rezervare hoteluri);
- Organizarea meselor pentru angajatii biroului;
- Asistenta in contabilitate, juridica. departament;
- Intalnire cu invitatii (ceai, cafea);
Decembrie 2011 - Mai 2012
6 luni
Operator de telemarketing
1C Contabilitate și Comerț
Desfășurarea convorbirilor telefonice cu potențiali clienți.
Iunie 2012 - Iunie 2011
1 an 1 lună
Secretara
SRL "RaSoBi"
- Apeluri primite și ieșite.
- Corespondenta de intrare si iesire si redirectionarea acesteia catre sediul central (volum mare de documente)
- Corespondență activă în Outlook(e).
- Întreținerea completă a operațiunilor de birou.
- Efectuarea sarcinilor oficiale individuale din conducerea dumneavoastră imediată.
- Lucru regulat cu org. echipamente: fax, scanner, imprimanta.
- Întâlnirea vizitatorilor - ceai, cafea.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Franceză Elementar
Studii: Superioare
Absolvit în: 2009
Universitatea de Stat din Moldova numită după. „B.P. Hasdeu" Cahul Facultate: Limbi străine. Specialitate: Limbi străine.
Facultatea: Limbi străine
Specialitatea: Limbi străine.
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2016
Managementul personalului-HR,
Organizator: MSUTU numit după. KG. Razumovski, dl.
Absolvit în: 2011
Curs de manager de birou
Organizator: „O nouă specialitate”
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".