33 ani
Cahul
15 000 MDL
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Asistent executiv cu experiență internațională în administrație de birou, coordonare operațională și suport managerial, dobândită în companii din domenii diverse. Demonstrez abilități puternice de organizare, comunicare multilingvă și gestionare a documentației. Mă caracterizează adaptabilitatea, discreția și atenția la detalii, fiind orientată către rezultate și susținerea directă a managementului.
Vezi mai multTOP Competențe
Experiența profesională
Februarie 2024 - Iunie 2025
1 an 5 luni
Office Manager / Administrator de Birou
Westminster Hotel
London, UK
Suport direct pentru manageri în coordonarea activităților zilnice de birou.
Organizarea și gestionarea întâlnirilor și agendei de lucru.
Supravegherea echipei administrative și asigurarea respectării standardelor interne.
Instruirea personalului nou și implementarea procedurilor organizaționale.
Gestionarea corespondenței interne și externe.
Coordonarea rezervărilor pentru clienți și parteneri externi.
Raportarea periodică a activităților către conducere.
Asigurarea traducerilor de documente și sprijin în comunicarea multilingvă.
Martie 2020 - Noiembrie 2023
3 ani 9 luni
Office Manager / Administrator de Birou
Simply Food LTD
Londra, UK
Oferirea de suport executiv pentru directori și echipa managerială.
Organizarea întâlnirilor, planificarea călătoriilor și coordonarea evenimentelor interne.
Redactarea și gestionarea documentației interne și externe.
Administrarea apelurilor, emailurilor și corespondenței oficiale.
Crearea și actualizarea rapoartelor lunare pentru departamente.
Pregătirea prezentărilor și a materialelor pentru ședințe.
Monitorizarea respectării termenelor-limită și prioritizarea sarcinilor.
Gestionarea stocurilor de birou și colaborarea cu furnizorii.
Coordonarea comunicării între echipe și partenerii internaționali.
Iunie 2019 - Martie 2020
9 luni
Asistent Vânzări/ Suport Clienti
Superdrug Store
Londra, UK
Menținerea relațiilor cu clienții și sprijinirea echipei de vânzări.
Raportarea activităților și contribuția la atingerea obiectivelor de performanță.
Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite.
Promovarea campaniilor și ofertelor speciale.
Gestionarea plăților și încasărilor.
Monitorizarea stocurilor și realizarea comenzilor interne.
Colaborarea strânsă cu echipa pentru optimizarea serviciilor oferite.
Mai 2016 - Iunie 2019
3 ani 2 luni
Call Center Team Leader/ Administrator birou magazin Online
Internet magazin netmarket.md
Chișinău
Administrarea platformelor online și a rețelelor sociale.
Gestionarea comenzilor și comunicarea cu clienții.
Asistență tehnică și colaborare în realizarea bugetului companiei.
Organizarea promoțiilor online și a campaniilor de marketing digital.
Crearea și actualizarea conținutului pentru paginile web.
Monitorizarea indicatorilor de performanță și raportarea către management.
Suport administrativ pentru echipa de vânzări și logistică.
Menținerea relației cu furnizorii și partenerii externi.
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Fluent
Domeniile dorite
Studii: Superioare
Absolvit în: 2025
Canterbury Christ Church University, Londra, UK
Facultatea: Business și Management
Absolvit în: 2015
Universitatea Ion Creanga or. Chisinau
Facultatea: Limbi si Literaturi Straine
Specialitatea: Profesor Limbi straine
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2023
Specialist în Nutriție
Organizator: Nutritionist
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Remote
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Programul de muncă
Full-time
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".