Secretar-adjunct al Comitetului executiv și al Consiliului de Supraveghere

Banca Națională a Moldovei №14785558, 1 noiembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 2 ani
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Obiectivele postului:

Secretarul/secretara adjunct/ă pe parcursul îndeplinirii atribuțiilor sale, descrise mai jos, urmărește atingerea următoarelor obiective:
organizarea activității sale în modul în care va aduce o valoare adăugată sporită Băncii Naționale a Moldovei și va contribui cel mai bine la atingerea obiectivului fundamental, atribuțiilor de bază și obiectivelor strategice ale BNM;
asigurarea unui mediu constructiv, progresiv și amiabil de conlucrare cu subdiviziunile BNM;
dezvoltarea profesională continuă;
diseminarea și transferul rezultativ al cunoștințelor specifice activității sale.

Cerințe minime obligatorii:

Studii superioare de masterat sau echivalentul.
Experiență de minim 2 ani în domeniul secretariatului sau economic, juridic, științe sociale, relații internaționale.

Cunoștințe ale sau în:

lucrări de secretariat;
modalitatea de organizare a activității BNM;
legislația în vigoare a Republicii Moldova aferentă domeniului postului;
ordinea elaborării regulamentelor și instrucțiunilor, normelor metodologice;
standarde, bune practici, metodologii, instrumente și tehnici de gestiune a activității de secretariat;
tehnici și instrumente de transfer al cunoștințelor;
Competențe digitale: la nivel de utilizator a calculatorului, în special aplicațiile MS Office;
Competențe lingvistice: cunoașterea limbii române; cunoașterea limbii engleze la nivel mediu.

Alte abilități și atitudini:

organizatorice, de planificare, de comunicare eficientă;
gândire ordonată și constructivă, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, neordinare;
gândire procesuală și globală.

Principalele atribuții funcţionale:

Asigură menținerea unor standarde înalte de asistență de secretariat în cadrul ședințelor CE și CS;
Acordă asistență secretarului/secretarei CE și CS în ceea ce privește:
elaborarea proiectelor de regulamente de organizare și funcționare ale CE și CS și a altor acte normative aferente organizării și funcționării CE și CS, modificarea acestora și înaintarea la CE și CS spre examinare și aprobare;
inducția noilor membri CE și CS cu reglementările interne ale BNM aferente organizării și funcționării CE și CS;
selectarea proiectelor de hotărâri și a altor materiale anexate ale subdiviziunilor băncii, membrilor CE și CS înaintate spre examinare la ședința CE și CS, verificarea corectitudinii vizării/semnării acestora;
întocmirea proceselor-verbale ale ședințelor CE și CS;
expedierea subdiviziunilor hotărârilor adoptate spre executare;
ținerea evidenței a hotărârilor supuse controlului și informarea membrilor CE și CS, după caz, privind respectarea termenelor executării lor;
înregistrarea hotărârilor CE și CS conform cerințelor legislației în vigoare;
prezentarea la Agenția Informațională de Stat „Moldpres” a actelor normative aprobate la ședințele CE și CS și care urmează a fi publicate în „Monitorul Oficial al Republicii Moldova”.
Consultă subdiviziunile BNM cu privire la modalitatea de întocmire, coordonare, aprobare a proiectelor de hotărâre a CE și CS precum și cu privire la alte aspecte de activitate a CE și CS;
Urmărește modificările legislative în domeniul de activitate precum și cele mai bine practici din domeniu și înaintează Secretarului/secretarei propuneri de optimizare.

Beneficiile oferite de BNM:

Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare și certificare profesională;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Procese de activitate digitalizate;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termenul pentru depunerea CV-urilor este:
7 noiembrie 2024.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022-822-158 / 022-822-245 / 022-822-143.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografia:
Legea nr. 548/1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative;
Legea nr.173/1994 privind modul de publicare și intrare în vigoare a actelor oficiale;
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/19.07.2018;
Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 618/1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice și de dispoziție și instrucțiunii-tip cu privire la ținerea lucrărilor de secretariat în organele administrației publice centrale de specialitate și ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova.
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide